Welcome

Hey strangers, bloggers, and stalkers. Welcome to my blog. Feel free to read, but please don't judge me by what i wrote. On my blog i am open to what i wrote. So i'm sorry to those who felt like i'm writing about them. I just wrote about what i feel and what happen to me. Again, i'm sorry but no offence. Thanks for reading my blog, and please, be my followers (:

Wednesday, March 30, 2011

Apa yang sedang berlaku?

Dear Blog, apa yang berlaku dekat aku sekarang ni? Kenapa ia mesti berlaku padaku? Aku rindu dia. Tapi katakata dia still menyakitkan hati aku. Kenapa? Kenapa kau sanggup ckp mcm tu pasal aku dkt semua org? Aku tak sangka kau mcm tu? Aku ingat kau baik. Aku percaya kan kau sgt. Knp buat aku mcm ni? Ya Allah bantulah aku. Sahabat oh sahabat. Bilakah akan ku temui sahabatkuuuu! Jika mereka adalah sahabatku, kau kembalikan lah mereka padaku. Jika tidak jauhkanlah mereka drpd ku :'(

No comments:

Post a Comment