Welcome

Hey strangers, bloggers, and stalkers. Welcome to my blog. Feel free to read, but please don't judge me by what i wrote. On my blog i am open to what i wrote. So i'm sorry to those who felt like i'm writing about them. I just wrote about what i feel and what happen to me. Again, i'm sorry but no offence. Thanks for reading my blog, and please, be my followers (:

Monday, March 21, 2011

Hari ini

Dear Blog,

Haa hari ini first day sekolah after school holiday one week. Malam sebelum sekolah bukan main excited, dah ready semua tk sabar jumpa kawan. Dalam van senyum sorangsorang, -.- Datang sekolah tengok yang ada Akin, Puteri, Syazrah, Akin dh tegur awal awal WANI. haha then tengok semua diam akupun diam. Entah lah lately aku memang suka diam. Lagi suka tengok gelagat dorang then aku akan senyum. Pelik pelik je aku ni, if diorang perasan lah aku banyak diam sekarang kan hikhik. Tunggu semua datang then nampak Fatin baru datang, nasib sempat. Masuk dewan kay aku diam lagi -.- Mulut berat nak bercakap. Yang mampu hanyalah senyuman aku bagi. SENYUM TAK PERLU KATA APA APA . haha sejak bila aku layan ni? Dalam dewan ngantuknyaaaaa. Then Farhana bagi teka teki mencabar fikiran betul. Dalam banyak banyak kopi, kopi apa yang ada dalam tv tapi tak ada dkt kedai? Jawapannya, KAU FIKIRLAH SENDIRI. haha bodoh betul. Dah tu masuk kelas, cikgu takada aku keluar masuk kelas pergi kelas 3H pinjam buku teks agama Fatehah haha buku agama aku hilang -.- Dapat kertas agama, 70% kay memang hebat. Hebat aku kata? Banyak lah teruk kot but at least syukur lah tk dapat C kan. Tunggu kau exam lepas ni haha. BI dapat lapan tiga. Kay suka sangat dapat A :D . Lepas rehat baru aku bertenaga sikit. Baru reti nak gerak sana gerak sini bukak mulut haha merepek. Balik terus tidur sampai pukul 5.30 hebat kan? Bangun terus dengar lagu semua. Hw baru tadi buat. Pemalas betul ni.
Ayah dekat Kelantan demammmmmmmmm :(( Dah lah jauh di perantauan dia demam pulak. Risau aku dibuatnya. Ayah dah lah dah tua. 62 tua kan? Takut aku apa apa jadi dekat dia.

Haaaaa mari bercerita tentang si dia. Aku MENYIRAP lah baca status dia semalam en. Tapi harini bila fikir fikir balik aku dah tak kisah. Aku pun kena teruskan hidup. Dengan senyuman hambar aku delete gambar dia dekat Laptop ni haa. Then aku tersenyum :) Biarlah dia, aku boleh cari yang lain. Buat masa ni biarlah aku single, malas nak layan semua. Aku boleh buka hati untuk orang yang aku kenal lama je, Yang baru ni kurang sikit. Then dia baik dengan E-- plakkkk. Kay ni lagi menyirap siap panggil BIEEEEE. E-- kau bukan ada boyf ke? hikhik kay tknak masuk campur.

Malam malam macam ni mulalah aku fikir negatif. Fikir bukan bukan, aku fikir orang tak suka akulah, takada orang nak kawan aku lah, orang kutuk akulah. Haha macam macam. Tapi yang aku selalu buat, TAKE A DEEP BREATH, THINK POSITIVE AND LIVE YOUR LIFE. then start smiling :) Aku sekarang banyak bermain dengan otak. Haish macam macam. Panjang plak aku taip harini ye? Hikhik suka blogging kata? :D Kaylah byee nak tidur esok sekolah mama hantar aunty Mala masuk hospital lagi -.-

xoxo
NO MORE L haha

No comments:

Post a Comment