Welcome

Hey strangers, bloggers, and stalkers. Welcome to my blog. Feel free to read, but please don't judge me by what i wrote. On my blog i am open to what i wrote. So i'm sorry to those who felt like i'm writing about them. I just wrote about what i feel and what happen to me. Again, i'm sorry but no offence. Thanks for reading my blog, and please, be my followers (:

Sunday, March 13, 2011

Hidup ini

Dear Blog,

Yessss, finally dapat jgk aku blogging, rindu ni, selama beberapa hari aku memendam perasaan. Hari sabtu yang lepas merayap ke PAVILION. Sesekali bajet hot menayang muka dekat sana kan. Dengan membawa harapan membara bersama akin harap dpt jumpa --- . Nama lebihlebih tk boleh bagi, harap maaf. Haha tapi alahai sedihnya hati kami, sorang pun tk terserempak dgn sesiapa. Cehhh. Makan claypot dengan cendewan besar yang menggelikan itu, haha. Lepastu jumpa kwn Emir auwww encem betuiii. Haha tettt kantoi ah kan. Pusing satu Pavi sampai sesat haha lawak. Then dalam ktm si pengkid and the gang memekak PANG karanggg -.- bajett je nak kecoh dlm tu, tak tahu ke dah lah panas then sempit. Balik rumah nik kejap, then ayah akin ambik. Duduk rumah akin dudukduduk penat dohhhhhhhhhhhhh. Then ayah ambik cepat betul. Balik rumah cuci make up terus tidur. Haha.

Awakkkkkkkkkkk, ala awak lah, awak ex saya tuuu, saya dah malas nak fikir pasal awak. Awak datang dlm hidup saya then hilang balik. Kalau sayang saya lagi, kembali dekat saya. Kalau tak, tolonglah jauh dari hidup saya. Saya penat, saya seorang je yang memendam rasa, awak tak pun.

xoxo

No comments:

Post a Comment