Welcome

Hey strangers, bloggers, and stalkers. Welcome to my blog. Feel free to read, but please don't judge me by what i wrote. On my blog i am open to what i wrote. So i'm sorry to those who felt like i'm writing about them. I just wrote about what i feel and what happen to me. Again, i'm sorry but no offence. Thanks for reading my blog, and please, be my followers (:

Monday, March 14, 2011

Hari Isnin

Dear blog,

Cuti sekolah dah mula kan. So duduk rumah tengok tv ajalah. Dengan syoknya tengok tv, tibatiba dengar lah skylar grey, eminem dgn dr dre-i need a doctor, maksudnya ada incoming text lah. Ingat akinlah, sebab tadi dia text tanya pasal birthday tu. Then tgk tgk GOSHHHHHHH shock betul. Text berbunyi, hai awak. aku tak reply, takada kredit. kalau ada kredit pun and kalau aku reply tak ke MENGUNDANG? Even nak tanya khabar pun still mengundang. Haish bahaya bahaya

No comments:

Post a Comment