Welcome

Hey strangers, bloggers, and stalkers. Welcome to my blog. Feel free to read, but please don't judge me by what i wrote. On my blog i am open to what i wrote. So i'm sorry to those who felt like i'm writing about them. I just wrote about what i feel and what happen to me. Again, i'm sorry but no offence. Thanks for reading my blog, and please, be my followers (:

Tuesday, March 15, 2011

Selasa

Dear Blog,
Oh apakah makna hari selasa padaku? Adakah ia hari untuk menghabiskan masaku di depan laptop? Haha kay harini lifeless tktau nak buat apa. Tadi texting dengan Nik translate lagu Teenage Dream jadi malay version. CAMDOH. Haha. Suruh angah bawak balik novel tak dibawanya. Dah expect pun dia tkkn bawak. Dah kata pun PELUPA dia tu kan. Oh haa lupa nak cerita, hari sabtu akin dengan Nik ajak keluar lagi. Kali ni macam biasalah ke SUNWAY PYRAMID, booyahhhh. Haha Akin nak dating ye, wink wink ;) . Nik pulak nak dating dengan aku. Mengada dah suruh ajak Emir tak nak pulak. Aku suruh ajak agirl dgn khairun nak jugak ajak aku. Takapa at least korang ingat akuuu. Tengoklah macam mana aku pergi ke tak. Tapi rasanya mesti pergiii -.-

Haaa semalam main tweet dengan dia lah. Mulanya CAMBEST dia reply aku pun menggedik tak tentu pasal. Padahal dia layan mcm biasa je. Aku tanya dia rindu aku tak, respond dia, dia tanya aku balik -.- Kay kalau tak rindu cakap je kan senang cerita. Takpayah aku terlompat lompat excited kau layan aku. Memanglah dulu kau yang menggedik, aku yang COOL, tapi sekrang dh berubah. Kay means fair lah yeee? Entah maybe balasan lah kott aku layan kau macam tu dulu. :/

xoxo

No comments:

Post a Comment