Welcome

Hey strangers, bloggers, and stalkers. Welcome to my blog. Feel free to read, but please don't judge me by what i wrote. On my blog i am open to what i wrote. So i'm sorry to those who felt like i'm writing about them. I just wrote about what i feel and what happen to me. Again, i'm sorry but no offence. Thanks for reading my blog, and please, be my followers (:

Saturday, March 19, 2011

Takut

Dear Blog,
Harini dapat broadband curi kak nor punya haha thanks kak nor :D . Skype semua, tukar default picture facebook 10 kali sampai Agirl dengan Akin pun dh pening haha. Lepastu nmpk dia online, teragak agak jgk lah nk tegur ke tak, then tegur je, haa dia reply, happy nya :D . Chat dengan dia, then aku janji aku akan upload jugak video untuk dia. Hihi you tunggu kay >.<
Malam malam ni seram sejuk plak, ramai kata bulan dh makin dekat, dah makin besar Ya Allah takutnya aku, kau bimbinglah aku ke jalan yang benar Ya Allah sumpah takut gila. Dah lah rumah aku dekat dengan laut, Pelabuhan Klang tu, bak kata ayah, bayangkan air laut naik darat oergh air laut dh lah banyak sekali dia debushhhhhhhhhhhhhh astagfirullahalazim aku ni. Banyak mengucap sikit Syazwani. Lepastu bukak ayat kursi lah surah yassin lah, risau ayah takada dkt rumah takut benda lain haish tengok aku fikir bukan bukan lagi. Ya Allah kau lindungi lah aku. Kay nampak sangat aku ni banyak dosa. Tapi manusia mana yang tak buat dosa? Apa yang membezakan kita ialah akal fikiran dan hati masing masing, fikirkan lah :)

L iloveyou
xoxo

No comments:

Post a Comment