Welcome

Hey strangers, bloggers, and stalkers. Welcome to my blog. Feel free to read, but please don't judge me by what i wrote. On my blog i am open to what i wrote. So i'm sorry to those who felt like i'm writing about them. I just wrote about what i feel and what happen to me. Again, i'm sorry but no offence. Thanks for reading my blog, and please, be my followers (:

Saturday, March 19, 2011

Rindu


Dear Blog,

Seminggu cuti dah rindu diaorang. Tu budak budak dekat ata tulah. Agaknya apa dorang tengah buat sekarang kan? Hee :) Takpe esok ahad, nanti Isnin dapat lah jumpa korang. Mesti semua ada banyak cerita nak cerita kan? Lagi lagi Syuhada haha. Rindu korangggg :)

Hmmm,ayah aku balik Kelantan. Ayah tirinya sakit, nazak kot? :/ Entah aku tk ambik tahu. But yang sedihnya aku tk sempat salam ayah. Ayah ni main keluar je, at least cakap lah dh nak pergi. Kan tak pasal pasal aku menangis tadi, tapi tkada lah menangis depan mama. Aku malu nk menangis depan family. Pelik kan? Biasanya orang tk kisah nak tunjuk true colours dkt family but aku lain. Kay Mudah mudahan ayah selamat sampai kay ayah, sayang ayah :)

xoxo

No comments:

Post a Comment